به خداوندی خدا دوستت دارم

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای تو زیباترین زیبایی ، ای رویای بیداری

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای بیقرار دلم ، ای تک درخت دشت سرخ قلبم ،

به همین لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنکه چشمت بارانی است ، ای تو که روحت شادابی است ، و 


رگهایت از خون محبت جاری است

به آن کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من

به همان لحظه دیدارمان قسم دوستت دارم

نمی دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بیان کنم تا تو باور کنی که

دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

چقدر زیباااااااا
و سلام و سپاس از حضورتون عزیزم
من هم عید غدیر رو به شما تبریک میگم
موفق باشید

سلام عزیزم.ممنون که سر زدی.

معین یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ http://modjtanha.blogsky.com

سلام نازی
ممنون که بهم سر میزنی.
خیلی قشنگ بود.کاش بعضی ها میفهمیدن چقدر دوستشون داریم کااااااااااش.
لطف کن کامنت های منو عمومی نکن.

شما اگه میخوای نظرت عمومی نشه نظر نذار....
از طرف پیمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد